Пропускане към основното съдържание

Репродукция на Густав Климт

Здравейте,
отдавна ми се рисува, но все не ми стига времето да седна да порисувам. Преди 2 дни реших, че вече не търпи отлагане;) и внезапно ми се прииска да нарисувам копринен шал. Приготвих си необходимите материали и започнах да мисля какво точно искам да направя. Отне ми само няколко секунди да се сетя , че майка ми обича художника Густав Климт и шала може да й го подаря по случай рождения ден. Избрах си картина наречена TREE OF LIFE, или по- скоро взех само част от нея. Стори ми се много подходяща и започнах. Мислих, че ще ми отнеме много време, но бях изненадана колко бързо се справих- един ден и половина. Големината на шала е 90x40 см. Надявам се да ви харесва! Тъй като Густав Климт използва много златистия цвят в картините си , направих контура на шала в златно, както и няколко акцента по фона и останалите елементи, които на сжетлина просто блестят:) За това мисля да включа шала при Картичкофуриите, където темата е "Сребърно и/или златно". Нарочно съм го снимала на черен фон за да изпъкне и да се жиди златното по него по- добре.






Ето и оригиналната картина на Климт:

Коментари

  1. И аз харесвам много Климт. Шала е страхотен и ти си много талантлива!
    ПС Картичкофурии е предизвикателство за картички и въпреки, че проекта ти е много красив и има златно, мисля че не е за там.

    ОтговорИзтриване
  2. Прекрасен шал! Обичам и Густав Климт, и шалове, а идеята (и изпълнението) ти за репродукция върху шал много ми хареса :)

    ОтговорИзтриване
  3. Супер подарък! Толкова радост ще достави! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  4. Марта,поздравления! Просто е прекрасен! Невероятен е този шал и майка ти е една щастлива жена! Нищо, че проектът ти не е картичка, адмирациите и възхищението, което ще получиш са заслужени!Пожелавам ти вдъхновение и прекрасно настроение!

    ОтговорИзтриване
  5. Поздравления,невероятна си!Шала е уникален,а майка ти е щастлива че има теб!Продължавай да твориш,аз ще се отбивам и ще храня душата си,благодаря ти за това!Хубава,слънчева и успешна седмица от мен :)

    ОтговорИзтриване
  6. Супер, страхотен шал :)Обожавам рисувана коприна, пък и комбинацията с Климт ...страхотна

    ОтговорИзтриване
  7. Много красив, уникален шал! Браво, Марта, браво и за идеята, и за изпълнението! Много нежно и красиво. Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  8. Прекрасен, уникален! Сигурна съм, че майка ти много ще го хареса!

    ОтговорИзтриване
  9. Шала е страхотен, дори по ми харесва от оигинала! От него сякаш струи светлина- просто е завладяващ! Поздравления за таланта!

    ОтговорИзтриване
  10. Колко ефирен, нежен, модерен и арт подарък! Твоята майка е истинска щастливка с дъщеря като теб :-) Забелязала съм, че когато човек знае за кого е подаръка, твори с много любов и фантазия и накрая винаги се получава истински шедьовър. Благодаря ти за участието в предизвикателството, зададено от мен тази седмица.

    ОтговорИзтриване
  11. Страхотно произведение на изкуството ти се е получило.Браво! Майкати е щастливка , че ще има такъв подарък.

    ОтговорИзтриване
  12. Наистина много ви благодаря, много сте мили и ме карате да се усмихвам като чета коментарите ви! Подарих го и майка ми остана очарована, сега си го носи с кеф;)

    ОтговорИзтриване
  13. Прелестен шал!Твоята реплика на Климт е прекрасна и нямам съмнение,че майка ти с удоволствие и гордост ще носи този подарък. Възхищавам се на търпението и сръчността ..
    Между другото, Климт ми е любим автор и всеки път се възхищавам на репликите на неговото творчество, а тази е талантливо пресъздадена.. Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  14. С доста закъснение, но все пак шалът е страхотен. Цветовете са толкова свежи. Много вдъхновяващо.
    Току-що открих блога ти и наистина си много талантлива =)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Surprise box / INVITATION FROM BRIDE TO MADE OF HONOR

Здравейте, споделям с вас вече един от любимите ми проекти, който ми отне много време.  Първо докато го измисля, после докато го направя, съответно с всичките намачкани хартии и проби ;) Но крайния резултат определено ми хареса. Това е кутийка- покана от булка към бъдещата й кума:) реших да са двете рокли една до друга- символ на това, че те ще са винаги заедно рамо до рамо:)  Изискването беше да е в розово и сиво:) Първо направих роклята на булката, стана много нежна, но и сравнително голяма като за размера кутийка, който си бях наумила да правя, та размера на кутийката накрая стана 13 см. За първи път реших да направя и украса с цветя, която да пада и отстрани на капака и много ми допадна и това и със сигурност ще повторя. Това е кутийка, направена с много ентусиазъм, любов и търпение. Съответно и поръчителката го подари с големи трепети и ми се обади и ми каза, че получателката се е разплакала от радост като е видяла кутийката с двете рокли:) Безкрайно съм щастлива, че се е

картичка с бижу

Еха, темата е прекрасна:) Нямаше начин да не се включа, ако имах време щях да направя още много такива. Много обичам картички с подаръче, изненада или интересна сгъвка. Идеята дойде бързо и спонтанно. Имах само проблем с подходящ размер обици, защото исках да не са много малки за да акцентират. За това и картичката е семпла и нарисувана като скица. Успех на всички! Ще я включа при: Елшите- картичка с бижу блог Мър- Мяу- женско царство

christmas card

Здравейте, аз както винаги се включвам буквално в последния момент в предизвикателството.  Темата ми беше изключително интересна , а и имам перфектния шаблон за направа на картина ( Cotage cutz- Santa and dear resting). Kупих си го миналата година и от тогава все не мога да стигна до него:) Както повечето шаблони на Cotage , така и този е пълен с елементчета и дребни детайлчета за лепене:) Малко досадно, но на мен лично много ми харесва крайния резултат, а и свободата всеки детайл да си го оформиш, оцветиш или придадеш обем , определено си е плюс.  Идеята ми беше тухличките да са направени със структурна паста , но след 2 опита все не ми се получаваше както исках, та реших да си направя хартия с тухлички на Фотошоп. Е, малко на Коледна вълна ви пренасям, дано ви харесат моите Дядо Коледа и Рудолф.  Не си личи много на снимките, но са 3д фигурките отпред, а на прозореца съм сложила фолио да е като стъкло;)  Лека Нощ и бъдете послушни, защото т