сряда, 13 април 2011 г.

Sweet Tweet

Здравейте, тотално пристрастена, не мога да спра да си мисля:,,каква картичка да направя днес?,, Макар и да нямам никакво време за хобито ми, май то все надделява над останалите неща и се захващам да правя нова картичка :))) Другите неща могат да почакат, нали? Ето какво направих вчера, инспирирана от предизвикателството на Елшите:

Птичето и някои от листата са направени от моделин и после оцветени с акрилни бои, останалите неща са си от хартя, фона е от купешка ръчно правена хартия със листа и тичинки. Дано ви хареса!
Лек ден!

8 коментара:

  1. Your blog is interesting, has left a great impression.
    Best wishes
    Jonas

    ОтговорИзтриване
  2. Невероятно нежно и красиво.
    Цветовата комбинация ми е от любимите :-)

    ОтговорИзтриване
  3. Много свежа картичка! Птичето е прекрасно, поздравления за хрумката :)

    ОтговорИзтриване
  4. Очарована съм от картичката! Толкова е изпипана! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  5. Картичката е много оригинална и свежа, прекрасна е!

    ОтговорИзтриване
  6. Много ми хареса,особено птичето!Чудесна картичка!

    ОтговорИзтриване
  7. Прекрасна е, особено птиченцето и къщичката му - много ми харесват...

    ОтговорИзтриване