Пропускане към основното съдържание

FLOWER CARD (3 embellishments- pearls, dies, ribbon)


Здравейте, тази картичка направих за картичкофурийски игри и размени или по -точно за Цвети. Надявам се, че вече е при нея и се извинявам за малкото забавяне, но нямаше как да я завърша заради Комоциото, следствие от падането ми по глава;)) Бързам да кажа, че дизайна не е мой, просто из ровене в нета, попаднах на подобна картичка и се влюбих в цветовото съчетание и композиция. Съществуващата картичка беше с цикламена панделка, не лилава, но определено и с лилаво ми харесва.  Взех моите материалчета и започнах да творя. Цветята са направени с шаблон на Tim Holtz- tattered flowers. Панделките до тях са намачкани и има и някои завъртяни на спирала. До сега не бях мачкала и навивала панделки, но е лесно. На един молив се навива панделката зачипва се в 2та края с дървени щипки и се слага да се пече във фурна на около 170 градуса.  А намачкването може по съчия начин, но аз си измислих друг, който е по- бърз и май има съчия ефект. Намачках панделките ( почти на хармоника) напръсках с лак за коса, защипак с  щипка( дървена)  и с пистолет за топъл въздух нагрях и стана доста добре;) Автора на картичката от която се инспирирах, да не кажа почти копирах( ихихи) e marbella и картичките й са прекрасни! 
Ето я и моята версия:
Дано е зарадвала собственичката и дано не се е сплескала и измачкала много по пътя;)
 Ако не сте член на групата на картичкофурийски игри и размени, побързайте да станете, защото е много забавно и игрите продължават:)

Лека вечер от мен
http://wordartwednesday.blogspot.ca/
http://abc-challenge.blogspot.com/2014/02/e-is-for-embellish.html#















Коментари

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Surprise box / INVITATION FROM BRIDE TO MADE OF HONOR

Здравейте, споделям с вас вече един от любимите ми проекти, който ми отне много време.  Първо докато го измисля, после докато го направя, съответно с всичките намачкани хартии и проби ;) Но крайния резултат определено ми хареса. Това е кутийка- покана от булка към бъдещата й кума:) реших да са двете рокли една до друга- символ на това, че те ще са винаги заедно рамо до рамо:)  Изискването беше да е в розово и сиво:) Първо направих роклята на булката, стана много нежна, но и сравнително голяма като за размера кутийка, който си бях наумила да правя, та размера на кутийката накрая стана 13 см. За първи път реших да направя и украса с цветя, която да пада и отстрани на капака и много ми допадна и това и със сигурност ще повторя. Това е кутийка, направена с много ентусиазъм, любов и търпение. Съответно и поръчителката го подари с големи трепети и ми се обади и ми каза, че получателката се е разплакала от радост като е видяла кутийката с двете рокли:) Безкрайно съм щастлива, че се е

картичка с бижу

Еха, темата е прекрасна:) Нямаше начин да не се включа, ако имах време щях да направя още много такива. Много обичам картички с подаръче, изненада или интересна сгъвка. Идеята дойде бързо и спонтанно. Имах само проблем с подходящ размер обици, защото исках да не са много малки за да акцентират. За това и картичката е семпла и нарисувана като скица. Успех на всички! Ще я включа при: Елшите- картичка с бижу блог Мър- Мяу- женско царство

christmas card

Здравейте, аз както винаги се включвам буквално в последния момент в предизвикателството.  Темата ми беше изключително интересна , а и имам перфектния шаблон за направа на картина ( Cotage cutz- Santa and dear resting). Kупих си го миналата година и от тогава все не мога да стигна до него:) Както повечето шаблони на Cotage , така и този е пълен с елементчета и дребни детайлчета за лепене:) Малко досадно, но на мен лично много ми харесва крайния резултат, а и свободата всеки детайл да си го оформиш, оцветиш или придадеш обем , определено си е плюс.  Идеята ми беше тухличките да са направени със структурна паста , но след 2 опита все не ми се получаваше както исках, та реших да си направя хартия с тухлички на Фотошоп. Е, малко на Коледна вълна ви пренасям, дано ви харесат моите Дядо Коледа и Рудолф.  Не си личи много на снимките, но са 3д фигурките отпред, а на прозореца съм сложила фолио да е като стъкло;)  Лека Нощ и бъдете послушни, защото т