Пропускане към основното съдържание

Водни боички

Здравейте,
от много време не съм поствала нищо, нито съм участвала в игри или размени, но се надявам това да се промени. Не ми остава никакво време, но този път не се сдържах:) 
Обожавам рисуването- дали ще е акварел, маслени бои, пастели , моливи - няма значение.
Много се зарадвах като видях новото предизвикателство, защото ме накара отново да грабна четките и боичките и да се развихря. 
Техниката, която ще покажа ми е любима и може да се направят невероятни неща с нея. Малко съм притисната от времето и нито успях да снимам като хората ,нито да си доизпипам някои детайли, но пак става;) 
С една специална маскараща течност (купува се в специализираните магазини за рисуване) се рисува това, което не искаме да се покрие от водните боички. Изчаква се да стегне и после идва забавната част. Започваме да нанасяме боите. Техниката може да е всякаква- мокро в мокро или някакви петна и пръскани линии и точки с четката няма значение. Запълва се листа с бои (прави се фон) и след това се обелва стегналата течност, която реално се превръща в нещо между гума и силикон и отголу остава цвета на листа, обграден от петнистия или размазан или какъвто пожеллаете фон:) С две думи си правим така наречената маска на картинката, която искаме да изобразим.
Ето един лесен туториал от интернет (Нямах време да направя мой за съжаление) 
Опитайте и вие!
https://www.youtube.com/watch?v=Wwk8pD8mtNs
Това е и моя проект: 


Реших да оставя всичко семпло и да се наблегне само на рисунката. Единственото нещо, което добавих е залепената пеперудка горе:) 


Успех на всички в предизвикателството и благодаря за страхотната и различна тема! 

Коментари

  1. Ехааа, Марта, прекрасна е! Много ми харесва. Ще пробвам някой път тази техника. А откъде се купува това мазило?

    ОтговорИзтриване
  2. Много интересна техника , не съм попадала на нея. Но това му е хубавото на тези предизвикателства. Човек винаги има какво още да научи. Чудесна картичка се е получила! Благодаря ти за участието в Акварелното предизвикателство!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Surprise box / INVITATION FROM BRIDE TO MADE OF HONOR

Здравейте, споделям с вас вече един от любимите ми проекти, който ми отне много време.  Първо докато го измисля, после докато го направя, съответно с всичките намачкани хартии и проби ;) Но крайния резултат определено ми хареса. Това е кутийка- покана от булка към бъдещата й кума:) реших да са двете рокли една до друга- символ на това, че те ще са винаги заедно рамо до рамо:)  Изискването беше да е в розово и сиво:) Първо направих роклята на булката, стана много нежна, но и сравнително голяма като за размера кутийка, който си бях наумила да правя, та размера на кутийката накрая стана 13 см. За първи път реших да направя и украса с цветя, която да пада и отстрани на капака и много ми допадна и това и със сигурност ще повторя. Това е кутийка, направена с много ентусиазъм, любов и търпение. Съответно и поръчителката го подари с големи трепети и ми се обади и ми каза, че получателката се е разплакала от радост като е видяла кутийката с двете рокли:) Безкрайно съм щастлива, че се е

картичка с бижу

Еха, темата е прекрасна:) Нямаше начин да не се включа, ако имах време щях да направя още много такива. Много обичам картички с подаръче, изненада или интересна сгъвка. Идеята дойде бързо и спонтанно. Имах само проблем с подходящ размер обици, защото исках да не са много малки за да акцентират. За това и картичката е семпла и нарисувана като скица. Успех на всички! Ще я включа при: Елшите- картичка с бижу блог Мър- Мяу- женско царство

christmas card

Здравейте, аз както винаги се включвам буквално в последния момент в предизвикателството.  Темата ми беше изключително интересна , а и имам перфектния шаблон за направа на картина ( Cotage cutz- Santa and dear resting). Kупих си го миналата година и от тогава все не мога да стигна до него:) Както повечето шаблони на Cotage , така и този е пълен с елементчета и дребни детайлчета за лепене:) Малко досадно, но на мен лично много ми харесва крайния резултат, а и свободата всеки детайл да си го оформиш, оцветиш или придадеш обем , определено си е плюс.  Идеята ми беше тухличките да са направени със структурна паста , но след 2 опита все не ми се получаваше както исках, та реших да си направя хартия с тухлички на Фотошоп. Е, малко на Коледна вълна ви пренасям, дано ви харесат моите Дядо Коледа и Рудолф.  Не си личи много на снимките, но са 3д фигурките отпред, а на прозореца съм сложила фолио да е като стъкло;)  Лека Нощ и бъдете послушни, защото т